-
In 3 stappen een order plaatsen in de webshop.
1. Bestellen via de bestelbon of artikelen in ordermandje plaatsen
Er zijn diverse manieren om een bestelling te plaatsen in onze webshop. Als onze artikelnummers bij u al bekend zijn, plaatst u simpel en snel een bestelling via de bestelbon. Bent u niet bekend met onze artikelnummers? Dan kunt u via het bovenstaande zoekvenster of via de website het geschikte product opzoeken en in uw ordermandje plaatsen door op de groene 'bestellen' button te klikken.
2. Inloggen of account aanmaken
Nadat u artikelen in het ordermandje heeft geplaatst logt u in met uw e-mailadres en wachtwoord. Bent u een nieuwe klant? Vul dan uw e-mailadres in bij nieuwe klant en creëer een nieuw account door de vereiste velden in te vullen met uw gegevens. Let op! U kunt zowel als particuliere klant als zakelijke klant een account aanmaken bij Visual Workplace.
3. Order afronden
Als alle gegevens bij ons bekend zijn en u de juiste producten in uw winkelmand heeft toegevoegd kunt u de bestelling afronden. -
Bestellen met een inkooporder?
E-mail
Zakelijke klanten kunnen met een inkooporder bestellen. U stuurt uw order naar inkoop@visualworkplace.nl inclusief de juiste aflever- en factuurgegevens en een geldige referentie en ontvangt binnen 24 uur een orderbevestiging van ons.
Online
Met onze nieuwe offerte module maakt u snel en gemakkelijk zelf een offerte. Ontvangt u op basis van de offerte een inkooporder van uw afdeling inkoop, dan kunt u alle benodigde gegevens direct online invullen. Alle velden komen terug op uw factuur. -
Artikelen van offerte naar winkelmandje plaatsen?
Kopieer
Door op de knop 'Kopieer naar winkelmandje' te klikken voegt u de artikelen van de offerte toe aan uw winkelmandje. -
Foutmelding op artikelnummer, wat nu?
Zoekfunctie
U krijgt een foutmelding op het artikelnummer. Dat betekend dat het artikelnummer niet (meer) bestaat of dat u het foutief heeft ingevoerd. De makkelijkste manier is om te zoeken op de naam van het product in de zoekfunctie bovenaan de pagina. -
Artikelnummers, waar vind ik die?
Productpagina
Arikelnummers kunnen gebruikt worden om eenvoudig en snel een bestelling te plaatsten via de bestelbon. Elk product heeft een uniek artikelnummer bij Visual Workplace. Dit artikelnummer staat op de productpagina bij het product vermeld onder de productspecificaties. Ook kunt u het juiste artikelnummer achterhalen door de productnaam in te voeren in de bovenste zoekbalk. -
Meer dan 100 stuks bestellen, wat nu?
Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Kies hierboven voor het tabblad Inkoop om de juiste informatie te zien.
-
Kan ik alleen met artikelnummer een bestelling plaatsen bij Visual Workplace?
Er zijn diverse manieren om een bestelling te plaatsen in onze webshop:
- Bestellen via de bestelbon
Als onze artikelnummers bij u al bekend zijn, plaatst u simpel en snel een bestelling via de bestelbon. Bent u niet bekend met onze artikelnummers? Dan kunt u via het bovenstaande zoekvenster of via de website het geschikte product opzoeken en in uw winkelmandje plaatsen door op de groene 'bestellen' button te klikken.
- Bestelling plaatsen met winkelmandje
Natuurlijk kunt u ook wanneer onze artikelnummers niet bij ons bekend zijn een bestelling plaatsen op de webshop. Op de productpagina op het door u gewenste product vindt u de groene button met 'Bestellen'. Wanneer u hierop klikt zullen we artikelen in uw winkelmandje geplaatst worden.
- Bestellen via de bestelbon
-
Uw bestelling aanpassen of annuleren?
Direct contact opnemen
Wanneer u bij ons online een order heeft geplaatst en als betaalmethode "Op factuur" heeft gekozen kunnen wij u vaak op dezelfde dag (voor 14:00uur) nog helpen met het aanpassen van uw order. Dit doen wij geheel kosteloos.Overige betaalmethodes
Heeft u direct afgerekend en wenst u nog iets toe te voegen aan uw order? Neem contact met ons op en wij helpen u graag met het zoeken van een oplossing.
-
Online offerte vs. Maatwerk offerte
Order sneller afronden
De online offerte die via u zelf via de online module samenstelt is hetzelfde als de maatwerk offerte die u van Visual Workplace zelf zou ontvangen. Het voordeel van deze online offertemodule is dat u niet hoeft te wachten en sneller uw order kunt afronden. -
Hoe voeg ik artikelen toe aan de offerte?
Productpagina
U kunt producten toevoegen aan de offerte door ze van uw winkelmandje te kopiëren naar de offerte of door ze direct vanuit de productpagina aan de offerte toe te voegen. -
Hoe plaats ik artikelen van het winkelmandje naar de offerte?
Kopieer
Door op de knop 'Kopieer naar offerte' in het winkelmandje te klikken voegt u de artikelen van het winkelmandje toe aan de offerte. -
Waar kan ik mijn offertes terugvinden?
Profiel
U vindt de door u opgestelde offertes terug in uw persoonlijke profiel onder het kopje 'Offertes'. -
Hoe stuur ik een offerte door naar een collega?
Direct mailen
Nadat u als offerte aanvrager al uw gegevens heeft ingevuld en de offerte is opgemaakt kunt u de offerte als PDF bestand mailen naar een collega via ons systeem. U geeft een naam, e-mail adres en boodschap op en wij versturen voor u de mail. -
Gegevens op offerte na bevestigen nog aanpassen?
Aanvrager
Gegevens op de offerte kunnen alleen door de offerte aanvrager worden aangepast. Denk hierbij aan het aanpassen van de factuurgegevens, betalingsmethode, de artikelen en eventuele kortingen.
Ontvanger
Als u een offerte ontvangt kunt u deze alleen afrekenen. U bent dus niet in staat om gegevens of inhoud te wijzigen. -
Komt mijn referentie terug op de factuur?
Alles komt terug op uw factuur
U kunt per bestelling een referentie toevoegen en een opmerking plaatsen. Beide velden komen standaard terug op uw factuur. Zo heeft u de ruimte om bijvoorbeeld een inkoopnummer, jaarfactuur of bestelnummer op te geven.
-
Account aanmaken (2 minuten)
Om een bestelling te kunnen plaatsen of een offerte samen te stellen is het vereist een zakelijk of persoonlijk account aan te maken.
Geen extra tijd
Het aanmaken van een account staat gelijk aan het invullen van de benodigde NAW gegevens. U hoeft dus geen extra stappen te ondernemen voor het aanmaken van een account. -
Hoe weet ik of ik al een account heb bij Visual Workplace?
Wachtwoord vergeten
Om te controleren of u al een account heeft bij Visual Workplace, vult u uw e-mailadres in bij inloggen en klikt u op wachtwoord vergeten. Indien u een account heeft krijgt u via de mail een nieuw wachtwoord toegestuurd. Zo kunt u direct weer inloggen en verder met het plaatsen van uw order. -
Ik kan niet inloggen bij Visual Workplace, wat nu?
Heeft u al een wachtwoord van ons ontvangen in uw mailbox? Zo nee, dan is er geen Visual Workplace account actief op uw e-mailadres.
Bent u uw wachtwoord vergeten?
Vraag deze dan eenvoudig opnieuw aan via 'wachtwoord vergeten' en geef uw e-mailadres in in het veld. -
Foutmelding e-mailadres is al in gebruik, wat nu?
Wanneer u deze melding ontvangt betekent dat, dat er een account actief is op uw e-mailadres.
Bent u uw wachtwoord vergeten?
Vraag deze dan eenvoudig opnieuw aan via 'wachtwoord vergeten' en geef uw e-mailadres in in het veld. -
Wachtwoord vergeten, wat nu?
Nieuwe account
Heeft u net een account aangemaakt maar weet u het wachtwoord niet? Uit veiligheidsoverwegingen maakt het systeem een automatisch wachtwoord voor u aan. Deze krijgt u na het afronden van de registratie of bestelling direct in uw mailbox. U kunt deze later wijzigen in uw profiel.Nieuw wachtwoord aanvragen
Vraag uw wachtwoord eenvoudig opnieuw aan via 'wachtwoord vergeten' en geef uw e-mailadres in in het veld. In uw mailbox ontvangt u een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen. -
De link om mijn wachtwoord te wijzigen is verlopen, hoe ontvang ik een nieuwe?
Wachtwoord vergeten
Om een nieuwe persoonlijke link te ontvangen voor het resetten van uw wachtwoord dient u bij 'wachtwoord vergeten' uw e-mailadres in te geven. -
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Uw wachtwoord wijzigt u eenvoudig in uw profiel onder het kopje 'contactgegevens'.
-
Zakelijk of particulier account?
Als u een account aanmaakt bij Visual Workplace kunt u kiezen tussen een zakelijk of particulier account. Wanneer u persoonlijk bestelt maakt u een particulier account aan, wanneer u voor uw bedrijf een bestelling wilt plaatsen een zakelijk account. Let op! Alleen wanneer u een zakelijk account aanmaakt is het mogelijk op factuur te betalen. Particuliere klanten kunnen niet betalen op factuur.
-
Welke info heb ik nodig om een zakelijk account aan te maken?
Zakelijk account
Om een zakelijk account aan te kunnen maken bij Visual Workplace dient u alle verplichte velden (met een sterretje) in te vullen zoals onder andere de bedrijfsnaam, de factuur- en aflevergegevens. -
Afmelden nieuwsbrief
Als u zich wilt afmelden voor de nieuwsbrief van Visual Workplace klikt u op 'afmelden' onderaan de laatste nieuwsbrief die u heeft ontvangen.
-
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Nederlandse & Belgische klanten kunnen op de volgende manier bij onze webshop betalen:
- Op factuur (Zakelijk)
- iDeal
- Maestro
- Master Card
- Visa
- V-Pay
- Bancontant
- Paypal
-
Betaalvoorkeur wijzigen?
Standaard wordt de betaalmethode gekozen die u in uw profiel heeft opgeslagen. De betaalmethode is per bestelling te wijzigen. Ga naar uw profiel om de voorkeur te wijzigen.
-
Kan ik op factuur bestellen?
Zakelijk
Zakelijke klanten hebben bij Visual Worplace de mogelijkheid om op factuur een order te plaatsen. Er wordt bij het bestellen op factuur geen extra kosten in rekening gebracht.Particulier
Voor de particuliere klant is het niet mogelijk om op factuur een order te plaatsen. -
Ik wil een kopie van de zakelijke factuur ontvangen, kan dat?
Downloaden
In uw profiel onder het kopje 'Orderhistorie en facturen' vindt u alle facturen & orderbevestigingen van uw orders. -
De gegevens op mijn factuur kloppen niet, wat nu?
Administratiekosten
Wanneer u bij ons een order heeft geplaatst en de factuurgegevens kloppen niet, zijn wij genoodzaakt administratiekosten van €25 per factuur te rekenen voor het aanpassen van uw gegevens. -
Kortingscode gebruiken voor uw order?
Stap 3 orderproces
Heeft u een kortingscode ontvangen door mee te doen aan een lopende actie? Vul deze dan in stap 3 van het orderproces in. De korting wordt direct online verrekend. -
Meerdere kortingscodes gebruiken bij één order?
1 Kortingscode
U kunt per order gebruikmaken van één kortingscode. Het is niet toegestaan/mogelijk om korting op korting te berekenen in onze webshop.
-
Vandaag besteld, wanneer in huis?
Bestelt u vóór 14:00uur dan heeft u het in de meeste gevallen de volgende werkdag in huis. Wij hanteren een maximale levertijd van 2 werkdagen.
Spoedlevering?
Mocht u een spoedlevering wensen, neem dan gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. -
Bezorger gemist, wat nu?
Pakketten worden op werkdagen doorgaans aangeboden tussen 08.00 - 17.00 uur. Bij afwezigheid biedt DHL het pakket de volgende dag wederom aan. U kunt uw bestelling volgen met de Track & Trace code die u per mail heeft ontvangen.
-
Bestelling niet (correct) ontvangen, wat nu?
Wanneer uw bestelling niet (correct) is ontvangen, laat het ons dan (direct na ontvangst) weten zodat we tot een passende oplossing kunnen komen.
-
Product is niet naar wens. Kan ik ruilen?
U kunt binnen 14 dagen het ontvangen product omruilen voor iets anders. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
-
In welke landen levert Visual Workplace?
Visual Workplace levert wereldwijd.
Voor informatie over de verzendkosten voor verzending buiten Nederland bekijkt u het overzicht van de verzendkosten.
-
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra u een bestelling in onze webshop heeft geplaatst, ontvangt u na verzending een DHL Track & Trace code zodat u uw bestelling kunt volgen. Uw Track & Trace code is tevens terug te vinden in uw profiel.
-
Is mijn product direct uit voorraad leverbaar?
Alle producten die online staan zijn uit voorraad leverbaar. Wilt u van een specifiek product een grotere afname doen, neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
-
Hoe kan ik artikelen retourneren?
1 | Stuur een e-mail naar info@visualworkplace.nl (bedrijfsnaam, producten die retour komen en reden)
2 | Stuur uw pakket naar het volgende adres:
Visual Workplace
t.a.v. Magazijn - Retouren
Bijsterhuizen 2436
6604 LL - WIJCHEN
Nederland (NL)
Retourneren kan binnen 14 kalenderdagen na ontvangst als de producten niet aan uw wensen voldoen. De kosten voor het terugsturen van het product zijn voor eigen rekening.
-
Hoelang duurt het tot ik mijn geld terug krijg?
Wanneer u uw product(en) binnen 14 dagen retourneert en geen nieuwe exemplaren aanschaft, kunt u het aankoopbedrag terugvragen. Dit bedrag wordt nadat we uw retour in goede orde hebben ontvangen binnen 7 werkdagen teruggestort op uw rekening.
Factuurbetaling
Gekozen voor betalen op factuur? Na ontvangst van uw retourzending kunnen wij de factuur crediteren.