Home » Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen Order plaatsen
  • arrow_right In 3 stappen een order plaatsen in de webshop.

    1. Bestellen via de bestelbon of artikelen in ordermandje plaatsen
    Er zijn diverse manieren om een bestelling te plaatsen in onze webshop. Als onze artikelnummers bij u al bekend zijn, plaatst u simpel en snel een bestelling via de bestelbon. Bent u niet bekend met onze artikelnummers? Dan kunt u via het bovenstaande zoekvenster of via de website het geschikte product opzoeken en in uw ordermandje plaatsen door op de groene 'bestellen' button te klikken. 
     

    2. Inloggen of account aanmaken
    Nadat u artikelen in het ordermandje heeft geplaatst logt u in met uw e-mailadres en wachtwoord. Bent u een nieuwe klant? Vul dan uw e-mailadres in bij nieuwe klant en creëer een nieuw account door de vereiste velden in te vullen met uw gegevens. Let op! U kunt zowel als particuliere klant als zakelijke klant een account aanmaken bij Visual Workplace.
     

    3. Order afronden
    Als alle gegevens bij ons bekend zijn en u de juiste producten in uw winkelmand heeft toegevoegd kunt u de bestelling afronden. 

  • arrow_right Bestellen met een inkooporder?

    E-mail
    Zakelijke klanten kunnen met een inkooporder bestellen. U stuurt uw order naar inkoop@visualworkplace.nl inclusief de juiste aflever- en factuurgegevens en een geldige referentie en ontvangt binnen 24 uur een orderbevestiging van ons.

    Online
    Met onze nieuwe offerte module maakt u snel en gemakkelijk zelf een offerte. Ontvangt u op basis van de offerte een inkooporder van uw afdeling inkoop, dan kunt u alle benodigde gegevens direct online invullen. Alle velden komen terug op uw factuur.

  • arrow_right Artikelen van offerte naar winkelmandje plaatsen?

    Kopieer
    Door op de knop 'Kopieer naar winkelmandje' te klikken voegt u de artikelen van de offerte toe aan uw winkelmandje.

  • arrow_right Foutmelding op artikelnummer, wat nu?

    Zoekfunctie
    U krijgt een foutmelding op het artikelnummer. Dat betekend dat het artikelnummer niet (meer) bestaat of dat u het foutief heeft ingevoerd. De makkelijkste manier is om te zoeken op de naam van het product in de zoekfunctie bovenaan de pagina.

  • arrow_right Artikelnummers, waar vind ik die?

    Productpagina
    Arikelnummers kunnen gebruikt worden om eenvoudig en snel een bestelling te plaatsten via de bestelbon. Elk product heeft een uniek artikelnummer bij Visual Workplace. Dit artikelnummer staat op de productpagina bij het product vermeld onder de productspecificaties. Ook kunt u het juiste artikelnummer achterhalen door de productnaam in te voeren in de bovenste zoekbalk.

  • arrow_right Meer dan 100 stuks bestellen, wat nu?

    Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Kies hierboven voor het tabblad Inkoop om de juiste informatie te zien.

  • arrow_right Kan ik alleen met artikelnummer een bestelling plaatsen bij Visual Workplace?

    Er zijn diverse manieren om een bestelling te plaatsen in onze webshop:

    1. Bestellen via de bestelbon
      Als onze artikelnummers bij u al bekend zijn, plaatst u simpel en snel een bestelling via de bestelbon. Bent u niet bekend met onze artikelnummers? Dan kunt u via het bovenstaande zoekvenster of via de website het geschikte product opzoeken en in uw winkelmandje plaatsen door op de groene 'bestellen' button te klikken. 
       
    2. Bestelling plaatsen met winkelmandje
      Natuurlijk kunt u ook wanneer onze artikelnummers niet bij ons bekend zijn een bestelling plaatsen op de webshop. Op de productpagina op het door u gewenste product vindt u de groene button met 'Bestellen'. Wanneer u hierop klikt zullen we artikelen in uw winkelmandje geplaatst worden. 
  • arrow_right Uw bestelling aanpassen of annuleren?

    Direct contact opnemen
    Wanneer u bij ons online een order heeft geplaatst en als betaalmethode "Op factuur" heeft gekozen kunnen wij u vaak op dezelfde dag (voor 14:00uur) nog helpen met het aanpassen van uw order. Dit doen wij geheel kosteloos.

    Overige betaalmethodes
    Heeft u direct afgerekend en wenst u nog iets toe te voegen aan uw order? Neem contact met ons op en wij helpen u graag met het zoeken van een oplossing.

Online offerte aanvragen Mijn profiel
  • arrow_right Account aanmaken (2 minuten)

    Om een bestelling te kunnen plaatsen of een offerte samen te stellen is het vereist een zakelijk of persoonlijk account aan te maken.

    Geen extra tijd
    Het aanmaken van een account staat gelijk aan het invullen van de benodigde NAW gegevens. U hoeft dus geen extra stappen te ondernemen voor het aanmaken van een account.

  • arrow_right Hoe weet ik of ik al een account heb bij Visual Workplace?

    Wachtwoord vergeten
    Om te controleren of u al een account heeft bij Visual Workplace, vult u uw e-mailadres in bij inloggen en klikt u op wachtwoord vergeten. Indien u een account heeft krijgt u via de mail een nieuw wachtwoord toegestuurd. Zo kunt u direct weer inloggen en verder met het plaatsen van uw order.

  • arrow_right Ik kan niet inloggen bij Visual Workplace, wat nu?

    Heeft u al een wachtwoord van ons ontvangen in uw mailbox? Zo nee, dan is er geen Visual Workplace account actief op uw e-mailadres.

    Bent u uw wachtwoord vergeten?
    Vraag deze dan eenvoudig opnieuw aan via 'wachtwoord vergeten' en geef uw e-mailadres in in het veld.

  • arrow_right Foutmelding e-mailadres is al in gebruik, wat nu?

    Wanneer u deze melding ontvangt betekent dat, dat er een account actief is op uw e-mailadres.

    Bent u uw wachtwoord vergeten?
    Vraag deze dan eenvoudig opnieuw aan via 'wachtwoord vergeten' en geef uw e-mailadres in in het veld.

  • arrow_right Wachtwoord vergeten, wat nu?

    Nieuwe account
    Heeft u net een account aangemaakt maar weet u het wachtwoord niet? Uit veiligheidsoverwegingen maakt het systeem een automatisch wachtwoord voor u aan. Deze krijgt u na het afronden van de registratie of bestelling direct in uw mailbox. U kunt deze later wijzigen in uw profiel.

    Nieuw wachtwoord aanvragen
    Vraag uw wachtwoord eenvoudig opnieuw aan via 'wachtwoord vergeten' en geef uw e-mailadres in in het veld. In uw mailbox ontvangt u een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen. 

  • arrow_right De link om mijn wachtwoord te wijzigen is verlopen, hoe ontvang ik een nieuwe?

    Wachtwoord vergeten
    Om een nieuwe persoonlijke link te ontvangen voor het resetten van uw wachtwoord dient u bij 'wachtwoord vergeten' uw e-mailadres in te geven.

  • arrow_right Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

    Uw wachtwoord wijzigt u eenvoudig in uw profiel onder het kopje 'contactgegevens'.

  • arrow_right Zakelijk of particulier account?

    Als u een account aanmaakt bij Visual Workplace kunt u kiezen tussen een zakelijk of particulier account. Wanneer u persoonlijk bestelt maakt u een particulier account aan, wanneer u voor uw bedrijf een bestelling wilt plaatsen een zakelijk account. Let op! Alleen wanneer u een zakelijk account aanmaakt is het mogelijk op factuur te betalen. Particuliere klanten kunnen niet betalen op factuur.

  • arrow_right Welke info heb ik nodig om een zakelijk account aan te maken?

    Zakelijk account
    Om een zakelijk account aan te kunnen maken bij Visual Workplace dient u alle verplichte velden (met een sterretje) in te vullen zoals onder andere de bedrijfsnaam, de factuur- en aflevergegevens. 

  • arrow_right Afmelden nieuwsbrief

    Als u zich wilt afmelden voor de nieuwsbrief van Visual Workplace klikt u op 'afmelden' onderaan de laatste nieuwsbrief die u heeft ontvangen.

Betalen Levering Retourneren
  • arrow_right Hoe kan ik artikelen retourneren?

    1 | Stuur een e-mail naar info@visualworkplace.nl (bedrijfsnaam, producten die retour komen en reden)

    2 | Stuur uw pakket naar het volgende adres:

    Visual Workplace

    t.a.v. Magazijn - Retouren

    Bijsterhuizen 2436 

    6604 LL - WIJCHEN

    Nederland (NL)

    Retourneren kan binnen 14 kalenderdagen na ontvangst als de producten niet aan uw wensen voldoen. De kosten voor het terugsturen van het product zijn voor eigen rekening.

  • arrow_right Hoelang duurt het tot ik mijn geld terug krijg?

    Wanneer u uw product(en) binnen 14 dagen retourneert en geen nieuwe exemplaren aanschaft, kunt u het aankoopbedrag terugvragen. Dit bedrag wordt nadat we uw retour in goede orde hebben ontvangen binnen 7 werkdagen teruggestort op uw rekening.

    Factuurbetaling
    Gekozen voor betalen op factuur? Na ontvangst van uw retourzending kunnen wij de factuur crediteren.